Consultanta rapida

Drept Comercial

Drept Comercial

Potrivit sistemului subiectiv, ramura de drept, drept comercial are ca obiect normele juridice care reglementeaza relatiile sociale nascute din actele juridice la care participa persoanele care au calitatea de comerciant. Conform sistemului obiectiv dreptul comercial are ca obiect relatiile sociale nascute din actele juridice, operatiunile si faptele pe care legea (Codul Comercial Roman, art. 3) le considera fapte de comert si care au acest regim, fara a avea vreo relevanta calitatea persoanei care le realizeaza.

Daca aveti nevoie de seviciile unui avocat bun puteti sa ne solicitati ajutorul in orice problema. Cabinetul nostru de avocatura a infiintat peste 1000 de societati, a solutionat numeroase litigii comerciale dar ne ocupam si de modificari in Registrul comertului de exemplu: adaugare cod CAEN, schimbare sediu social sau infiintare punct de lucru.

Gazduire sediu social


In cazul in care intampinati dificultati in obtinerea acordului vecinilor si al asociatiei de proprietari pentru gazduirea sediului social intr-un apartament proprietate persoanala, sau nu aveti inca un sediu social din cauza dificultatilor financiare de la inceputul oricarei afaceri, va putem oferi gazduire de sediu social la cabinetul nostru de avocatura pe perioada determinate de 6 luni sau 1 an, cu posibilitate de prelungire.

Sediul social este adresa unde figureaza societatea comerciala ca subiect de drept; locul de comunicare
oficiala a actelor si corespondentei; sediul social poate fidep fara activitate, cu activitati proprii de birou
pentru societate sau cu activitati comerciale reglementate de codurile CAEN.

Gazduire sediu social este obligatorie pentru infiintarea unei societati. Actul de dovedire (inchiriere, proprietate,
etc) al imobilului detinut in vederea desfasurarii activitatii societatii fiind obligatoriu in dosarul depus la
Registrul Comertului.

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este homepage-product-office-space-1024x492.jpg

PRETUL NOSTRU ESTE DE 39LEI /LUNA NU ESTE NEGOCIABIL.


In lipsa unui sediu social pentru societatile cu scop lucrativ (exclus ONG sau alte societati fara scop lucrativ) exista posibilitatea de gazduire sediu social la cabinetul de avocatura pe termen de maxim un an.


Punerea sediului social la cabientul nostru de avocatura este un mijloc eficient pentru societatile „tinere” care
duc lipsa de capital.

Pentru persoanele straine sau cetateni romani fara domiciliu stabil in Romania este o solutie benefica,
astfel ca societatea va fii gata pana la venirea clientului in tara cand va putea sa inceape activitatea
cu societatea nou creata. Totodata puteti sa va folositi de societatea creata cu sediul social la cabinetul de
avocat, din strainatate.

Infiintare firma (SRL)


O afacere incepe cu infiintare firma (SRL) la registrul comertului. Stim ca tara noastra are o economie intr-o continua efervescenta, iar infiintarile, modificarile si dizolvarile societatilor sunt frecvent necesare. Noi asiguram o gama larga de servicii societatilor cateva le vom enumera in continuare.

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este infiintare-firma-rapid-srl-pfa-300x300.jpg


Toate informatiile necesare infiintare rapida-firma-infiintare SRL!

Infiintarea unei firme este primul pas in dezvoltarea unei afaceri. Daca alegeti sa infiintati SRL sau infiintati PFA noi putem sa va asistam. Alte variante de infiintare sunt societatile pe actiuni, in comandida simpla, indreprinderi familiale. O societate (firma) poate fi constituita de o persoana si maxim 50. Persoane fizice sau juridice pot infiinta o societate (firma).

-pentru clientii nostrii reducere 55% pentru pachetul web: domeniu site + pagina de prezentare+ web design + set up adwords ( doar 240 euro)

Acte necesare infiintare firma

  1. Dovada sediu social
  2. Actul de identitate asociat si administrator
  3. Actul de identitate al proprietarului imobilului

Costuri Infiintare rapida firma! Infiintare SRL:

Onorariul este 488lei pentru infiintare firme indiferent de numarul de asociati/administratori sau coduri CAEN. Acest cost include consultanta juridica, redactare documente, declaratie asociat si administrator atestatate, depunere si ridicare documente.

Pentru redactare documente costul este de 300lei, ne trimiteti documentele, iar in maxim 4h aveti toate documentele pentru infiintare firma pe mail (societate cu raspundere limitata)

Costuri adiționale

-nu sunt incluse costurile de infiintare firma la registrul comertului (taxa de la reistrul comertului este taxa de publicare in monitorul oficial) 122lei

-onorariul notarial pentru specimenul de semnatura si declaratia beneficiar real (acte autentice) 120lei

-capital social de minim 200lei (acesta va fi recuperat dupa infiintarea firmei) societatile care doresc credibilitate pe piata vin cu un capital social de minim 100.000euro. Aceasta este suma pentru care raspundeti in cazul pagubei colaboratorilor. Dvs. sunteti obligat sa acoperiti pagube (care nu sunt din culpa dvs) in maximul de 200lei cat este capitalul social. De aceea se numeste societate cu raspundere limitata. Raspundeti in limita capitalului social.

-costuri postale si curier pentru infiintare firma in restul tarii; persoane care nu pot veni personal

Infiintare SRL micro-indreprindere impozit intre 1% si 3%

-dividende 5%

-pentru un profit de maxim 100.000 euro pe an impozitul este intre 3% si 1% fara cheltuieli deductibile

-cand treceti de 100.000 euro puteti sa va deduceti cheltuielile si sa deveniti platitor de TVA (un inceput greu pentru vanzatorii de tabac si alcool)

Cum lucram noi. Procedura

Obiectivul nostru este de Infiintare rapida firma! Infiintare SRL intr-un timp record. Dupa 15 ani de perfectionare am conturat un mod de lucru fluid.

  1. semnam un contract
  2. redactam toate documentele
  3. mergem impreuna la banca si notariat
  4. semnam toate actele pentru infiintare firma
  5. noi vom aranja documentele intr-un dosar
  6. dupa ce avem documentele puteti sa le primiti prin curier

Procedura este valabila pentru infiintare firma in Bucuresti dar si pentru infiintare firma Ilfov. Registrul comertului Bucuresti si Ilfov se afla in aceeasi cladire.

Pentru

Cat dureaza infiintare SRL?

-noi dorim sa infiitam firma urgent astfel munca noastra dureaza intre 2h si 4h; totul consta in timpul de raspuns al clientilor nostrii la indicatiile noastre

-termenul legal este de 3 zile lucratoare la registrul comertului din ziua in care depunem solicitare. Prima zi se depune dosarul, a doua zi primim solutia judecatorului, iar a treia zi este dedicata ridicarii documentelor.

Conditii administrator si asociat

-asociatul si administratorul nu trebuie sa aiba cazier fiscal; orice sanctiune fiscala (sediu expirat, nedepunere declaratii, etc) apar in cazier pentru un an

COD CAEN

Alegeti activitatea, o expuneti cum stiti dvs mai bine, iar noi alegem codurile caen necesare. Pentru infiintare SRL nu aveti limita de Cod Caen dar, pentru infiintare PFA exista o limita de maxim 5 coduri.

Noi va indrumam ce coduri autorizate, pentru care sunt necesare autorizatii prealabile si conditiile speciale.

De exemplu ne spuneti ca doriti sa infiintati o firma colaborator uber, iar noi va infiintam o firma de transport, iar ca plus va putem adauga transport marfa in eventualitatea in care va exstindeti afacere.

Sediul social

Sediul social trebuie sa fie intr-un spatiu unde nu exista alte societati, sau suprafata sa fie impartita intr-un numar egal de camere cu numarul societatilor existente. Pentru sediul social in blocurile de apartamente aveti nevoie de acordul vecinilor, presedintelui asociatiei si stampila asociatiei.

Daca doriti sa scapati de orice problema putem sa va oferim gazduire sediu social la cabinetul de avocatura. Onorariul nostru este de 500lei/an.

Infiintare rapida firma! Infiintare SRL online

Acum putem infiinta o societate de pe telefon! Contacteaza unul dintre expertii nostrii pentru a afla cum sa iti infiintezi o firma online!

Etape:

  • completati formularul de contact
  • un coleg din echipa va lua legautra cu dvs in cel mai scurt timp
  • semnam contracul
  • trimiteti documentele prin mail
  • in maxim 4h aveti toate documentele pe mail
  • daca doriti sa depunem noi dosarul in RECOM sau la Registrul Comertului este necesar sa printati actele si sa le trimiteti prin curier

Servicii registrul comertului

  • Infiintare firma (SRL)
  •  Modificari firma
  •  Adaugare cod CAEN
  •  Adaugare/ Schimbare Administrator
  •  Deschidere punct de lucru
  •  Dizolvare si lichidare
  •  Inchidere punct de lucru
  •  Majorare capital social
  •  Modificarea date de identificare
  •  Modificare denumire
  •  Reluare activitate
  •  Schimbare sediu social
  •  Suspendare activitate
  •  Alte servicii
  •  Infiintare PFA
  •  Modificare PFA
  •  Adaugare cod CAEN
  •  Modificare date de identificare
  •  Suspendare
  •  Radiere
  •  Reluare activicate
  •  Alte servicii

Pentru infiintare sau redactare documente onorariile noastre pornesc de la 100lei. Serviciile de mai sus pot fi oferite si online.infiintare-firmaDescarcă

Schimbare sediu social persoana juridica (firma)

In activitatea comerciala intervine necesitatea de schimbare sediu social persoana juridica (firma). Daca aveti nevoie de ajutor puteti sa contactati unul dintre avocatii nostrii.

Schimbare sediu social persoana juridica (firma) in acelasi judet

La schimbarea sediului social persoana juridica trebui urmati cativa pasi foarte simplii:

Daca nu avti un SRL inca putem sa va infiintam in 3 zile.

  1. Asociatul unic/asociatii dau o decizie, prin care muta sediul social. Subsemnatul/i cu datele de isentificare, w decid(em) prin prezenta: art.1 schimbarea sediului social din x in y. Art.2 se modifica actul constitutiv (trebuie modificat articolul in care este specificata adresa sediului social)
  2. Trebuie actualizat actul constitutiv.
  3. La registrul comertului se pregateste un dosar care contine: cerere, declaratia model 3, decizia, actul constitutiv actualizat, actul ce atesta folosinta spatiului (chirie, comodat, etc), actul de proprietate al spatiului, certificatul de inregistrare in original. Decizia se depune in doua exemplare, una originala si o copie pentru publicare in monitorul oficial. Costul este intre 122lei si 200lei depinde de dimensiunea deciziei. Publicare in monitorul oficial se taxeaza la numarul de caractere.
  4. La dosar se pune mapa pentru anaf. Cererea de inregistrare impreuna cu  actul ce atesta folosinta spatiului (chirie, comodat, etc) si actul de proprietate al spatiului.
  5. Dupa 2 zile de la depunere se pot ridica documentele.

Atentie! Pentru orice gresala se respinge dosarul. (litere lipsa, adresa incomplete, etc) Suna un avocat al tel. 0756312330

Schimbare sediu social persoana juridica (firma) in alt judet

Operaţiuni prealabile

Este foarte simplu si se poate face online. Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firmă.

Înregistrare Schimbare sediu social persoana juridica (firma)

  1. Cererea de înregistrare
  2. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori, model3.
  3. Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării firmei (original);
  4. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (original);
  5. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau decizia asociatului unic/CA/directoratului.  Subsemnatul/i cu datele de isentificare, w decid(em) prin prezenta: art.1 schimbarea sediului social din x in y. Art.2 se modifica actul constitutiv (trebuie modificat articolul in care este specificata adresa sediului social)
  6. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social,
  7. Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit
  8. Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 7 rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social
  9. Certificatul de înregistrare (original)
  10. Dacă este cazul:
    • avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 196/2018
    • alte avize prealabile prevăzute de legile speciale
    • împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);
  11. Dupa ce depuneti dosarul trebuie platita taxa de publicare in monitorul oficial. Costul este intre 122lei si 200lei depinde de dimensiunea deciziei. Publicare in monitorul oficial se taxeaza la numarul de caractere.

Copiile trebuie certificate. Orice gresala va fi taxata cu respingerea dosarului! Contacteaza avocatul tau aici!

Radiere firma

În cazul încetării existenței unei companii există mai multe posibilități: unirea cu o altă companie, divizarea și apariția unor companii diferite, dizolvarea acesteia(Radiere firma), falimentul.

Oferim servicii de: asistență, reprezentare și modificare în Registrul comerțului cu modificările necesare.

Procedura Radiere firma

Pentru o modificare a ONRC, este necesară pregătirea documentelor pe baza documentelor companiei (certificat de înregistrare, certificat de certificare, CI / administrator asociat).

Dizolvare firma

In cazul dizolvarii sunt 2 etape, in prima faza se anunta lichidarea societatii prin publicarea deciziei de dizolvare. Dupa ce trece un termen de o luna se poate incepe etapa a doua cu depunerea unui alt dosar cu mai multe documente ce le vom pregati precum si bilanturile contabile pe 0. Aceasta procedura dureaza aproximativ 3 luni.

Faliment

În cazul în care o companie este depășită de datorii, ea poate declara falimentul personal sau poate fi apelată la curtea creditorilor pentru a fi lichidată. Riscul este uriaș, deoarece puteți vedea greșelile comise de asociați și administratori, iar aceștia vor fi responsabili pentru daunele create. Ordinea datoriilor datoriei este: statul, băncile, creditorii cu garanții și ceilalți creditori în ordinea nașterii debitorilor: de la cel mai vechi la cel mai nou.

Divizare și absorbție

În cazul divizării, compania este împărțită prin formarea altor societăți și încheierea existenței sau rămânând doar reducerea patrimoniului.

Absorbția este un mod de stingere a existenței unei companii care este absorbită de una sau mai multe companii.

Aceasta procedura este destul de complicata si avand in vedere durata lunga ne oferim sa va scutim de aceste probleme. Putem redacta, sa pregatim dosarul si sa indeplinim toate procedurile. Onorariile noastre pornesc de la 100lei.

Servicii Drept Comercial

  1.  Consultanta juridica
  2.  Contracte comerciale – atestare si redactare
  3.  Asistare la negocieri de contracte si tranzactii
  4.  Recuperare debite – executare silita
  5.  Redactare cereri si reprezentarea clientilor in faza de executare silita a hotararilor judecatoresti
  6.  Procedura somatiei de plata si a ordonantei de plata
  7.  Mediere, tranzactii in faza procesuala si post procesuala
  8.  Intocmirea de notificari, somatii, adrese, cereri
  9.  Obtinere autorizatii de functionare si acorduri de la institutii de stat precum Protectia Mediului, Apele Romane si altele
  10.  Asistare si reprezentare in operatiuni la Oficiul Registrului Comertului:
  •  Infiintare societati comerciale
  •  Reprezentare in fata judecatorului delegat la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti si judetul Ilfov precum si in toata tara
  •  Redactare act constitutiv
  •  Modificare act constitutiv
  •  Rezervare denumire societate
  •  Redactare acte aditionale, hotarari A.G.A.
  •  Obtinere certificat de cazier fiscal
  •  Obtinere certificat constatator
  •  Majorare/reducere capital social
  •  Cesiune parti sociale/actiuni
  •  Intrare/retragere asociati
  •  Numire administratori/cenzori
  •  Infiintare/radiere puncte de lucru, sucursale, filiale, reprezentante
  •  Modificare de sediu, prelungire contracte de sediu
  •  Modificare de denumire societate
  •  Autorizare de functionare
  •  Completare obiecte de activitate
  •  Modificare date de identificare asociati
  •  Dizolvare, lichidare, reorganizare judiciara, faliment

Incepe acum

Contacteaza-ne

Poti lua legatura cu noi prin telefon si email sau poti completa formularul si te cotactam noi.

Telefon : 0756312330
Email : contact@consultantarapida.ro

Formular de contact